maandag 1 juli 2024

Een spirituele minibieb beginnen

 


Hallo, ik ben Geeske! Elke keer als ik een interessant boek over spiritualiteit, levensbeschouwing of filosofie lees, wil ik de inzichten die ik opdoe zo graag delen met anderen. In mijn zoektocht naar interessante onderwerpen vind ik vaak boeken die niet verkrijgbaar zijn in de openbare bibliotheek. Vaak zijn het boeken van Amerikaanse of Britse schrijvers en moet ik de boeken kopen. Graag deel ik de boeken daarna met jou in mijn nieuw te maken Mini Spiri Bieb in Winsum, Groningen. Ik ben nog op zoek naar een geschikt kastje, maar de boeken zijn er al.

Hier op de blog zal ik schrijven over de spirituele boeken die ik lees en die ofwel in mijn Mini Spiri Bieb beschikbaar zullen komen of die je in de openbare of online bibliotheek kunt lenen. Ik deel ook graag spirituele inzichten die ik zelf opdoe in het dagelijkse leven. 

Ook had ik al een tijd een idee voor een aan te leggen bibliotheek van tarot- en orakelkaarten die je zou kunnen lenen. Ik verzamel en gebruik zelf vaak deze kaarten en wil ze ook graag met jou delen. Op youtube zal ik laten zien welke decks in de minibieb komen en welke ik voor mezelf gebruik. 

Heb jij nog spirituele boeken over die je wilt doneren voor de Mini Spiri Bieb? Leuk! Dan mag je me mailen op minispiribieb@gmail.com. Heb jij nog tips hoe ik aan een weerbestendig kastje met glazen deurtjes kom? Dan lees ik het ook graag hieronder of in een mail.

In deze video kun je voorbeelden zien van boeken en kaartensets die in de Mini Spiri Bieb komen. Je kunt me ook volgen op Youtube:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Toren: crisis of bevrijding?

  De tarotkaart de Toren is één van mijn minst favoriete kaarten uit het hele deck. Dat komt waarschijnlijk door hoe ik geleerd heb de kaart...